درد مفاصل با روش 2000 ساله چینی درمان می شود

درمان درد مفاصل با روش 2000 ساله چینی
درمان درد مفاصل با روش 2000 ساله چینی

درد مفاصل با روش 2000 ساله چینی درمان می شود

آیا این روش 2000 ساله چینی درمان قطعی درد مفاصل است؟

بسیاری از مردم هر روز از درد مفاصل رنج می برند اما هیچ کاری برای درمان آن انجام نمی دهند.   با این حال ، هنوز به نظر می رسد روش سنتی بیش از دو هزار ساله گرما درمانی از بسیاری از درمان هایی که امروزه برای درمان درد های مفصلی وجود دارد ، جلوتر است.

هزاران نفر از مردم  قبلاً ترموکر را خریداری کرده و متوجه نتایج باورنکردنی استفاده از آن شده اند. تکنولوژی ترموکر بر اساس تکنیک قدیمی گرما درمانی چینی با گرم کردن سنگ های تورمالین جم  استوار است.

این درمان برای افراد مبتلا به  آرتریت و افرادی که به درد مفاصل مبتلا هستند و همچنین برای افزایش تحرک این بیماران مؤثر است.

آیا گرما درمانی با تورمالین می تواند درمانی برای درد مفاصل باشد؟

نام تورمالین یک اصطلاح عمومی است که برای سنگ های گرانبهای معدنی استفاده می شود که در رنگ های زیبا و متنوع وجود دارند. سنگ های قیمتی تورمالین هنگامی که گرم می شوند ، به برق تبدیل می شود و یک میدان مغناطیسی تولید می کنند.

آنها همچنین اشعه مادون قرمز و یون های منفی از خود ساطع می کنند ، این اثرات هنگام استفاده از حرارت افزایش می یابد.

بهترین روش تسکین درد مفاصل
ترموکر چگونه درد شما را تسکین می دهد؟

ترمو کر چگونه درد شما را تسکین می دهد؟   

به محض اینکه بسته ترموکر روی بدن شما استفاده شود ، آهنرباهای سنگ های تورمالین فعال می شوند.  اثر این درمان بیش از درمان رزونانس مغناطیسی منتشر شده به طور طبیعی توسط این سنگ می باشد.

چنین درمانی برای شما هزاران بار با ارزش تر از سایر درمان ها است.  همچنین ، پد به دلیل گرمای طبیعی سنگ ها ، حرارت را در خود نگه می دارد و درد مفاصل را به آرامی درمان می کند.

گرما درمانی چگونه کار می کند؟

گرما درمانی با استفاده از ترموکر رگ های خونی را گشاد می کند ، درد مفاصل را کاهش می دهد و مناطق آسیب دیده را گرم می کند.  در اصل ، این روش به طور فعال منطقه التهاب دیده را هدف قرار داده و درد را از بین می برد.

علاوه بر این ، درد مفاصل و خستگی  را هدف قرار می دهد.  ترمو کر همچنین مزایای غیرمعمولی نیز دارد. به عنوان مثال سوخت و ساز بدن را بالا می برد و به کاهش وزن نیز کمک کند.

چه کسانی می توانند از ترموکراستفاده کنند؟
گرما درمانی با ترموکر می تواند برای هر کسی مفید باشد

چه کسانی می توانند از ترمو کر استفاده کنند؟

این  باور غلط وجود دارد که درد های مفصلی با بالا رفتن سن مرتبط است. این درست است که افراد مسن از استئوآرتریت ، آرتریت و التهاب رنج می برند ، اما این بیماری ها فقط خاص سنین بالا نیست. درد مفاصل می تواند همه ما را تحت تأثیر قرار دهد. و از طریق تحقیقات انجام شده می دانیم که گرما درمانی با ترموکر می تواند برای هر کسی مفید باشد.

گرما درمانی یک فرایند سریع ، آسان و بدون درد است و آنچه که بسیاری از مردم از آن لذت می برند ، برچسب قیمت آن است.

ترمو کر چه اثری بر مفاصل دارد؟
ترمو کر چه اثری بر مفاصل دارد؟

ترمو کر چه اثری بر مفاصل دارد؟

  • درد و التهاب موضعی را هدف قرار می دهد ،
  • استفاده از آن راحت و آسان است ،
  • از پارچه چسب دار ساخته شده است ،
  • دارای حرارت است.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

درمان بی خوابی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا