سؤالاتی که از یک فیزیوتراپیست پرسیده می شود

تصویر مرتبط

سؤالاتی که از یک فیزیوتراپیست پرسیده می شود

پیدا کردن یک فیزیوتراپیست خوب برای پروسه بهبود و بازسازی مشکلات شما بسیار مهم است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که انتخاب مناسبی داشته اید.

فیزیوتراپیست ها در کنار شما کار می کنند تا به شما کمک کنند که از آسیب دیدگی بهبود یابید. بنابراین مهم است که ارتباط واقعی بین شما برقرار باشد و به آنها اعتماد داشته باشید.

تحقیقات ثابت کرده است که افرادی که خیلی سریع در معرض درمان قرار می گیرند، دوره های بهبودی کوتاه تری دارند و کمتر در معرض درد های مزمن قرار دارند.

هنگامی که در جستجوی یک فیزیوتراپیست خوب هستید ، به دنبال آنی باشید که به دنبال دستیابی به نتیجه است.

برای پیدا کردن یک درمانگر که برای شما مناسب باشد، باید سؤالات مهمی از وی بپرسید. در اینجا سؤالات مهمی که شما باید از فیزیوتراپیست بپرسید :

سطح تحصیلات شما چیست؟

تصویر مرتبط

آیا شما به یک پزشک بدون مجوز مراجعه کرده اید؟ البته که نه. ما فقط می خواهید اطمینان پیدا کنید که فیزیوتراپیست شما فردی با تجربه و لایق است.

در طول ارزیابی اولیه ، مهم این است که فیزیوتراپیست شما سؤالات جامعی درباره آسیب های شما بپرسد.

فیزیوتراپیست باید سؤالاتی در مورد سابقه بیماری شما ، وضعیت پزشکی ، چگونگی آسیب دیدگی ، میزان درد و توصیف درد داشته باشند.

یک فیزیوتراپیست خوب به دقت گوش فرا می دهد و قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه درمان ، به همه جزئیات توجه می کند.  او دامنه حرکات ، قدرت و حرکت مفصل شما را آزمایش می کند.

چگونه می توانم یک نتیجه مطلوب از درمان بگیرم؟

نتیجه تصویری برای تصاویر فیزیوتراپیست کلینیک شایان مهر

برقراری ارتباط موثر با فیزیوتراپیست شما به منظور مدیریت درمان ضروری است. اهداف توانبخشی شما باید با اهداف درمان فیزیوتراپیست شما هماهنگ باشد.

مهم این است که شما بدانید چه مدت تحت درمان خواهید بود و نتایجی که پس از دوره درمان به دست می آورید چه هستند؟

من به چند جلسه فیزیوتراپی نیاز دارم؟

تصویر مرتبط

هیچ زمانی دو آسیب یکسان نیستند. زمان و تعداد جلسات توسط فیزیوتراپیست شما تعیین می شود. هدف فیزیوتراپیست این است که یک برنامه درمانی برای رسیدن به سریع ترین و مؤثرترین نتایج بهبود را به شما ارائه دهد.

درمانگر باید برنامه درمانی شما را با توجه به شیوه زندگی شما و وقت خود مشخص کند.

ساعت کاری کلینیک شما چیست؟

ساعت کاری کلینیک های فیزیوتراپی معمولاً با توجه به شیوه زندگی بیماران تعیین می شود. بسیاری از کلینیک ها شب ها و روزهای آخر هفته نیز فعالیت می کنند.

چه خدمات دیگری در کلینیک شما ارائه می شود؟

تصویر مرتبط

شاید شما فقط علاقه مند به درمان فیزیوتراپی هستید. با این حال، خدمات دیگری از قبیل ماساژ درمانی ، الکتروتراپی ، حرکت درمانی و مکانوتراپی ، تراکشن گردن ، یونتوفورز ، صندلی کوادری  می تواند برای برنامه توانبخشی شما مفید باشد.

کلینیک های بسیاری وجود دارد که پزشکان آنها با هم به عنوان یک تیم درمان های یکپارچه ای را برای کمک به بهبودی  شما ارائه می دهند.

این یک فرصت عالی برای صحبت با پزشکان، بررسی امکانات و پرسیدن هر سؤالی است.
کلینیک فیزیوتراپی و توانبخشی شایگان مهر با تیم متخصص و تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان گرامی می باشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

 

 

 

درمان بی خوابی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا