بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران | بهترین فیزیوتراپیست تهران

7 نکته موثر برای انتخاب بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران

فیزیوتراپی منطقه 1
بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران

کلینیک های فیزیوتراپی بدین منظور بنیان شده اند تا چنانچه از درد دراز مدت و یا درد عضلانی ، درد استخوانی و مفاصل رنج می برید، بتوانید به راحتی از آن خلاص شوید. جدای از آن ، یک کلینیک فیزیوتراپی نقشی اساسی در بهبود بیماران بعد از عمل جراحی دارد ؛ زیرا بیماران باید بعد از انجام اعمال ارتوپدی برای مدت طولانی استراحت مطلق کنند. آنها معمولاً قادر به بازیابی مجدد قدرت عضلانی و استخوانی خود نیستند. فیزیوتراپیست ها عمدتاً حرکات عضلانی یا ماساژ های مناسبی را به شما ارائه می دهند ، همچنین می توانند برخی از تمرینات ورزشی را به شما آموزش دهند تا به طور مرتب در منزل انجام دهید. از طریق این تمرینات ورزشی ، می توانید به راحتی از درد های حاد خلاص شوید.

اگر به دنبال یک مرکز فیزیوتراپی خوب در شمال تهران می گردید، بدیهی است که قصد دارید درمانگری را پیدا کنید که درمان را به نحو احسن به شما ارائه دهد. و چنانچه یک فیزیوتراپیست معتبر پیدا کنید ، به یک کلینیک معتبر و مجهز نیز دست خواهید یافت. بنابراین، این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند. اما با وجود تعداد زیادی کلینیک های فیزیوتراپی، چگونه می توان یک “کلینیک خوب” پیدا کرد؟ قطعا هر کلینیک ادعا می کند که یک کلینیک “خوب” است ، اما “خوب” می تواند وابسته به طرز تفکر فردی باشد. در اینجا ما به 7 ملاحظه عینی برای کمک به شما در یافتن بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران ، فیزیوتراپی منطقه 1 (یا محله های اطراف آن) اشاره کرده ایم که درمان معتبری را به شما ارائه می دهد.

جنبه های حیاتی که در انتخاب یک کلینیک فیزیوتراپی تأثیر می گذارد عبارتند از:

  • حریم خصوصی اتاق های درمانی – اگر یک اتاق خصوصی در کلینیک وجود داشته باشد ، جایی که بیماران حین انجام تمرینات احساس راحتی کنند ، بهتر است. بیماران می توانند با دور بودن از چشم سایر بیماران ، در مورد درد و نحوه درمان خود از فیزیوتراپیست های خود سؤال كنند ، بدون این كه كسی صحبت های آنها را بشنود. از این رو ، کلینیک دارای یک اتاق خصوصی برای ارائه سرویس در زمان انتخاب اولویت دارد.
  • زمان مناسب ساعت کار – زمان تعیین وقت کلینیک ها باید با زمان مد نظر بیمار مطابقت داشته باشد. به همین دلیل ، اوایل صبح یا اواخر وقت عصر ، عموما توسط خانم ها و آقایان شاغلی ترجیح داده می شود که برای درمان دردهای بدن و انقباض به درمان های فیزیوتراپی نیاز دارند. روزهای آخر هفته برای تعیین جلسات درمانی بسیار ترجیح داده می شوند و بیماران بیشتر مایل هستند کلینیکی را انتخاب کنند که آماده ارائه بهترین زمان با برنامه شخصی آنها است.
  • کارآیی فیزیوتراپیست ها – فیزیوتراپیست هایی که درمان های لازم را ارائه می دهند باید به خوبی آموزش دیده باشند و نام شان در مراجع بهداشت محلی ثبت شده باشد ، به این معنی که این متخصصان دانش کاملی درباره کلیه تمرین های فیزیوتراپی کسب کرده باشند که با مجوز معتبر ثبت شده باشد.
  • هزینه های معقول جلسات فیزیوتراپی – کل هزینه این معالجه باید در حد معقول تحت پوشش بیمار باشد ، به خصوص اگر نیاز به درمان، عمدتاً به دلیل صدمات ناشی از تصادف باشد. از این رو ، هزینه کلینیک باید بسته به شرایطی که در مورد آسیب دیدگی در دسترس است ، برای بیمار مقرون به صرفه باشد. در مورد پوشش هزینه های درمان توسط بیمه، از ارائه دهنده خدمات درمانی خود پرس و جو نمایید.
  • توجه به هر بیمار – معمولاً در بهترین کلینیک فیزیوتراپی از نگاه کاربران ، فیزیوتراپیست به تعداد کافی وجود دارد که در طول درمان هر بیمار ، توجه و مراقبت کافی به وی داشته باشد. بهترین حالت این است که در یک بازه زمانی تعداد فیزیوتراپیست ها با تعداد بیماران برابر باشد ، به طوری که لازم نباشد فیزیوتراپیست ها برای اتمام جلسات درمانی شما تعجیل کنند تا زمان را برای سایر بیماران خود اختصاص دهند. در صورت انجام پروسه های درمانی ، مانند استفاده از امواج التراسونیک یا شوک الکتریکی ، بیمار قبل از بازگشت به خانه باید مدتی مورد نظارت قرار گیرد. بنابراین ، یک کلینیک معتبر باید قادر باشد خدمات درمانی به هر بیمار با هر وضعیتی را اراده دهد.
  • فیزیوتراپیست های دارای مجوز – حین انتخاب یک مرکز فیزیوتراپی بسیار مراقب باشید! برخی اماکن وجود دارند كه خود را ارائه دهنده درمان های فیزیوتراپی (برای مثال تمرینات ریکاوری) معرفی می کنند. با این حال ، این همان روشی نیست که توسط یک فیزیوتراپیست دارای مجوز ارائه شود. قبل از شروع هر نوع درمان ، لازم است یک سری ارزیابی کامل توسط یک فیزیوتراپیست دارای مجوز از شما به عمل آید. این کار از آسیب دیدگی بیشتر جلوگیری می کند و بهبودی شما را تسریع می بخشد.
  • نسبت یک به یک – این به سادگی یعنی هر بیمار، یک فیزیوتراپیست. هر جلسه فیزیوتراپی باید به گونه ای باشد که منحصرا توسط یک فیزیوتراپیست انجام شود. برخی از کلینیک ها وقت چندین بیمار را به طور همزمان با یک فیزیوتراپیست تنظیم می کنند. در این گونه موارد ، درمانگر در همان ابتدا ظاهر می شود و خود را به بیمار نشان می دهد، سپس ادامه کار را به دستیار فیزیوتراپی تحویل می دهد. سپس این دستیار ممکن است درمانی مانند اولتراسوند یا شوک الکتریکی را انجام دهد ، در حالی که فیزیوتراپیست برای ویزیت بیمار (یا بیماران) دیگری از اتاق درمان خارج شده است. اگرچه دستیار قادر به انجام چنین درمانی است ، اما با حضور یک فیزیوتراپیست که به طور مستقیم می تواند نظاره گر درمان بیمار خود باشد ، و بهتر می تواند به سؤالات یا نگرانی هایی که ممکن است بیمار در طی روند بهبودی خود داشته باشد ، پاسخ دهد. دستیار فیزیوتراپی مجاز به ارائه هیچ گونه مشاوره پزشکی نمی باشد.

اینها تنها برخی از مواردی است که باید حین انتخاب بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران در نظر بگیرید. از همه مهمتر در هنگام نیاز به فیزیوتراپی ، ضروری است که بیمار در جلسات درمانی که توسط پزشکان به آنها توصیه می شود ، شرکت کنند. درمانگران سوابق و شرایط پزشکی بیماران خود را حتی بهتر از خود بیماران می دانند.

 

فیزیوتراپی شایگان مهر ، بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران ، فیزیوتراپی منطقه 1

فیزیوتراپی خیابان شریعتی
فیزیوتراپی شایگان مهر

خوشبختانه ما در مرکز فیزیوتراپی شایگان مهر کلیه خدمات فیزیوتراپی را توسط فیزیوتراپیست و کادری مجرب ارائه می دهیم. این مرکز مجهز به بهترین دستگاه های فیزیوتراپی می باشد. کلیه فیزیوتراپیست ها در کلینیک فیزیوتراپی شایگان مهر دارای مجوز فیزیوتراپی هستند. این مرکز تمامی نکاتی که در مورد یک مرکز فیزیوتراپی خوب در بالا قید شد را داراست.

چنانچه به دنبال یک مرکز خوب فیزیوتراپی در میرداماد ، فیزیوتراپی در ظفر ، فیزیوتراپی خیابان شریعتی و به طور کل بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران می گردید، لطفا اینجا کلیک کنید.

 

8 نکته در مورد پیدا کردن بهترین فیزیوتراپیست تهران

فیزیوتراپی خوب در شمال تهران
بهترین فیزیوتراپیست تهران

چنانچه دامنه حرکتی شما محدود شده و یا رفلکس های شما به دلیل برخی از بیماری ها ، فرایند طبیعی پیری ، صدمات یا سکته مغزی ناگهانی کاهش یافته است ، فیزیوتراپی به شما کمک می کند کیفیت زندگی تان را توسط متخصصانی که از روش درمان دستی استفاده می کنند ، یا درمان را از طریق ورزش یا الکتروتراپی و یا پروتز انجام می دهند، بازیابی کرده یا بهبود بخشید.

وظیفه اصلی فیزیوتراپیست، بهبود عملکرد حرکتی بیمار و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی وی است.

یک فیزیوتراپیست خوب به خوبی آموزش دیده است تا نه تنها از وضعیت جسمی بیمار، بلکه وضعیت روانی او را نیز بهبود بخشد. یک فیزیوتراپیست خوب با سخنان دلگرم کننده ای که حین درمان با بیمار می گوید، بیمار اغلب متوجه می شود با وجود محدودیت هایی که داراست باید به کیفیت زندگی امیدوار شود.

چنانچه جستجویی در اینترنت کنید، می توانید صدها فیزیوتراپیست ها را پیدا کنید ، اما باید این مهم را در نظر داشته باشید که یک درمان فیزیوتراپی اشتباه می تواند به بیمار آسیب بیشتری وارد سازد و می تواند او را به سمت مشکلات روحی و روانی سوق دهد.

برای جلوگیری از این امر ، جهت یافتن بهترین فیزیوتراپیست تهران ، باید برخی از دستورالعمل ها رعایت شود که در فهرست زیر به آنها اشاره کرده ایم.

  1. هر که بامش بیش، برفش بیشتر

رقابتی ترین مشاغل در این صنعت در کلینیک هایی است که تیمی از فیزیوتراپیست های همفکر را دارند که با هم کار می کنند. وقتی به این امر فکر کنید، معنای واقعی اش را متوجه می شوید. هر فیزیوتراپیست که علاقه مند به تلاش برای رسیدن به کمال و تعالی باشد ، مایل است در کنار دیگر اعضای حرفه خود قرار گیرد تا با یکدیگر همکاری کنند و از هم یاد بگیرند. یکی از نشانه های یک فیزیوتراپیست خوب ، تعداد مراجعینی است که برای درمان به وی مراجعه می کنند. هر چه متقاضی یک فیزیوتراپیست بیشتر باشد، مشخص می شود که در حرفه اش متخصص و با تجربه است.

  1. تمرکز یک کلینیک خوب بر روی چیست؟

کلینیک هایی وجود دارند که تمرکز اصلی آنها دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید : فیزیوتراپی. اما برخی از مراکز فیزیوتراپی به طور انحصاری خدمات فیزیوتراپی ارائه نمی دهند یا بعضا برخی از مراکز اسپا این خدمات را ارئه می دهند. شما هیچوقت به یک کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمی کنید که می تواند ناخن های شما را مانیکور کند و توصیه های کاهش وزن به شما ارائه دهد. این در مورد مراکز فیزیوتراپی نیز صدق می کند و شما نباید به یک کلینیک فیزیوتراپی مراجعه کنید که کمتر بر روی ارائه راه حل برای مشکل فعلی شما متمرکز است. کلینیکی که تنها بر روی درمان های فیزیوتراپی تمرکز دارد، درک بهتری از کلیه جوانب وضعیت و مشکل شما خواهد داشت و برای پاسخگویی به نیازها و اهداف شما از تجربیات مفید و خوبی برخوردار خواهد بود.

  1. بهترین شکل ارائه خدمات فیزیوتراپی

طرز تفکر ما این است که هنگامی که در مطب فیزیوتراپی هستید، باید وقت خود را با فیزیوتراپیست خود سپری کنید. بسیاری از کلینیک ها از دستیار برای ارائه برنامه های ورزشی یا ارائه روش های درمانی مانند TENS یا تحریک عضلانی از راه پوست  استفاده می کنند. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن فیزیوتراپی را تجربه کنید ، با کلینیک مشورت کنید و سؤال کنید که آیا آنها دستیاری دارند که به فیزیوتراپیست کمک می کنند ، یا این که تمام وقت شما با فیزیوتراپیست تان سپری می شود. قطعا بهترین نتیجه هنگامی حاصل می شود که درمان توسط فیزیوتراپیست پیش رود.

  1. بهترین محیط کلینیک فیزیوتراپی

با جستجوی ساده ای در اینترنت معمولاً می توانید با محیط فیزیکی یک کلینیک فیزیوتراپی آشنا شوید. آیا کلینیک فیزیوتراپی اتاق های درمانی اختصاصی دارند؟ آیا سالن ورزشی مجزا وجود دارد که بتوانید از تجهیزات ورزشی درمانی استفاده کنید؟ آیا محیط آنجا به نظر آن گونه است که بتوانید مدتی را با رضایت در آن سپری کنید؟ یا این که محیط استریل آن یادآور بیمارستان است؟ شما باید مدت زمانی را برای توانبخشی خود اختصاص دهید ، بنابراین باید حتما اطمینان حاصل کنید که تسهیلات مرکز فیزیوتراپی پاسخگوی نیازهای شما است یا نیست.

  1. بهترین خدمات مشتریان

در صورت پوشش هزینه ها توسط شرکت بیمه تان، آیا کلینیک مستقیماً برای بیمه کننده شما قبض صادر می کند؟ یا آیا شما باید خود مسئولیت این بار اداری را بر عهده بگیرید؟ آیا فیزیوتراپیست ها تمام وقت در آنجا کار می کنند و برنامه زمانی منعطفی برای تعیین وقت ملاقات ارائه می دهند؟ یا مجبور خواهید بود که حول برنامه ای نامتناسب با زمان بندی تان و به صورت محدود شده مراجعه کنید. اینها ممکن است چیزهای کوچک به نظر برسند اما وقتی در چندین جلسه درمانی شرکت می کنید ، این مسائل کوچک روی هم انباشته می شوند و دیگر قادر نخواهید بود روی پیشرفت بهتر متمرکز شوید ، و باید مدام مسائل غیر ضروری را مدیریت کنید!

  1. بهترین فیزیوتراپیست تهران از نگاه کاربران

همانطور که واقف هستید در بخش نظرات یک سایت همه می توانند نظر مثبت بنویسند ، بنابراین وجود نظرات خوب به تنهایی معنای چندانی ندارند. با این وجود ، کلینیکی که مدتهاست فعال بوده و بررسی های خوبی در مورد آن صورت نگرفته ممکن است باعث نگرانی شود. درست مانند نظرات مثبت، سعی کنید نظرات و نکات منفی را نیز مورد توجه قرار دهید ، موارد مثبت یا منفی ای که مردم به طور مداوم از آنها یاد می کنند، بیشتر احتمال دارد که درست باشند. در آخر ، نحوه پاسخگویی صاحبان کلینیک به بازخورد های منفی را نیز بررسی کنید. آیا آنها اصلاً به نظرات پاسخ می دهند یا آیا به وضوح به شهرت و خوشنامی خود افتخار می کنند؟ البته هیچ کس و هیچ چیز کامل نیست ، اما اهمیت ندادن و بی اعتنا گذر کردن از پاسخ به تجربه بد یک بیمار که می تواند بیانگر نحوه عملکرد یک کلینیک باشد، آینده درمان تان را رقم خواهد زد.

  1. بهترین “تناسب”

فیزیوتراپی ، فردی است. آنچه بیمار از یک فیزیوتراپیست بزرگ می خواهد با بیمار دیگر یکسان نیست. یک ورزشکار نخبه باید متفاوت از فردی که تنها آخر هفته ها فعالیت فیزیکی دارد، درمان شود. در حالی که برخی از افراد به دلگرمی و پشتیبانی زیادی نیاز دارند ، برخی دیگر بسیار بهتر به یک رویکرد سخت تر پاسخ می دهند. بهترین کلینیک های فیزیوتراپی همیشه به شما پیشنهاد می کنند تا در مورد نوع درمانی که به دنبال آن هستید ، با شما صحبت کنند. اگر متوجه شوند که شما به تشویق بیشتری نیاز خواهید داشت ، باید شما را به درمانگری ارجاع دهند که متناسب با نیازهای شما عمل می کند. اگر اهداف ورزشی بزرگ و مهمی دارید ، کلینیک، فیزیوتراپیستی را به شما پیشنهاد می کند که تجربه کار با ورزشکاران و ایجاد انگیزه برای در حال بهبود آنها را داشته باشد. این امر همچنین از لزوم انتخاب یک کلینیک با دست کم چند فیزیوتراپیست مختلف اشاره دارد تا شانس یافتن فزیوتراپیست مناسب شما را افزایش دهد.

  1. به یک فیزیوتراپیست دارای مجوز مراجعه کنید

این بدان معناست که:

  • دارای مدرک دانشگاهی از دانشکده فیزیوتراپی باشد
  • دارای قبولی در آزمون ملی فیزیوتراپی باشد
  • در دانشکده فیزیوتراپیست های استان خود ثبت نام کرده و در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.

با این حال باید بسیار مراقب باشید. گزارش های متعددی مبنی بر فعالیت افراد غیر فیزیوتراپیست وجود دارد که تبلیغ می کنند و درمان های فیزیوتراپی را ارائه می دهند. ممکن است این ها ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند متخصص عمل جراحی یا ماساژ درمانی باشند که چنین ادعایی می کند ، یا ممکن است این فرد یک دستیار فیزیوتراپیست یا فیزیوتراپیست قدیمی با مجوز تعلیق یا ابطال شده باشد.

اغلب با کمک یک فیزیوتراپیست خوب دامنه حرکتی محدود و رفلکس های ضعیف تان شاید به حالت اولیه و طبیعی خود باز نگردند، اما بهبود می یابند و یک زندگی با کیفیت تر به شما ارائه می دهند.

انتخاب یک فیزیوتراپیست خوب با در نظر گرفتن برخی از نکات قید شده در بالا می تواند در دراز مدت برای شما سودمند باشد. به خاطر داشته باشید که درمان فیزیوتراپی اشتباه که توسط یک شخص غیر فیزیوتراپیست و غیر متخصص ارائه شده است می تواند به کیفیت زندگی شما بیشتر آسیب برساند و حتی ممکن است زندگی شما را در معرض خطر بیاندازد.

بنابراین نکات فوق را دنبال کنید و با یک شروع جدید از زندگی لذت ببرید.

خوشبختانه ما در مرکز فیزیوتراپی شایگان مهر کلیه خدمات فیزیوتراپی را توسط فیزیوتراپیست و کادری مجرب ارائه می دهیم. این مرکز مجهز به بهترین دستگاه های فیزیوتراپی می باشد. کلیه فیزیوتراپیست ها در کلینیک فیزیوتراپی شایگان مهر دارای مجوز فیزیوتراپی هستند. این مرکز افتخار همکاری با فیزیوتراپیست هایی را دارد که تمامی نکات قیده شده در بالا را دارا می باشند.

چنانچه به دنبال بهترین فیزیوتراپیست تهران در میرداماد ، فیزیوتراپی در ظفر ، فیزیوتراپی خیابان شریعتی می گردید، لطفا اینجا کلیک کنید.

 

7 اشتباهی که باید قبل از انتخاب فیزیوتراپیست از آن خودداری کنید

فیزیوتراپی در میرداماد
بهترین فیزیوتراپیست تهران

ما به عنوان فیزیوتراپیست همیشه با این موضوع مواجه می شویم. اشتباهات بسیار معمول و متداولی صورت می گیرند که به انتخاب فیزیوتراپیست نامناسب در نهایت کار با آنها منتهی خواهد شد. یک فیزیوتراپیست بد ممکن است منجر به تاخیر در نتایج درمان ، تحمیل هزینه بیشتر به مراجعه کننده و احساس ناامیدی بالقوه ای شود.

قبل از انتخاب فیزیوتراپیست خود به این 7 اشتباه متداول توجه داشته باشید:

  1. انتخاب یک فیزیوتراپیست تنها به دلیل سهولت. تنها به این دلیل که یک فیزیوتراپیست در نزدیکی محل زندگی شما واقع شده است ، به معنای ارائه خدمات خوب به شما نخواهد بود. ممکن است به آنجا مراجعه کنید و شاید کلینیک فیزیوتراپی خوب و معتبری هم باشد. به طور کلی این قاعده را در نظر بگیرید که نزدیکی و دسترسی آسان با مهارت ارتباط ندارد.
  2. تحقیق نکردن. قبل از انتخاب فیزیوتراپیست خود چرا آن را به صورت آنلاین جستجو نکنید؟ با یک جستجوی ساده می توانید از نام و آوازه فیزیوتراپیست یا مرکز فیزیوتراپی مطمئن شوید. همچنین می توانید کلیه بازخورد های مثبت و منفی در مورد آن را نیز بررسی کنید و در نهایت تصمیم عاقلانه ای اتخاذ کنید.
  3. عدم انتخاب یک فیزیوتراپیست که در زمینه مشکل شما تجربه دارد. کلیه فیزیوتراپیست ها دارای تخصص ها و مهارت بالینی ویژه ای هستند. فیزیوتراپیستی را انتخاب کنید که به نظر می رسد تخصصش با نیازهایی که دارید، نزدیک تر است. به عنوان مثال ممکن است یک فیزیوتراپیست در زمینه جراحات ناشی از بدمینتون و فیزیوتراپیستی دیگر در زمینه آسیب های ناشی از فوتبال تخصص داشته باشد.
  4. از دوستان خود پرس و جو نکنید. هیچ چیز مانند این تأیید نیست که فیزیوتراپیست منتخب شما از اعتبار خوبی برای تقویت اعتماد به نفس در انتخاب تان برخوردار باشد. یکی از روش های متداول و غلط برای انتخاب یک پزشک خوب و با تجربه این است که بسیاری از افراد این واژه را در اینترنت جستجو می کنند: “آیا کسی یک فیزیوتراپیست خوب سراغ دارد؟”
  5. انتخاب بر اساس قیمت. بر هیچکس پوشیده نیست که فیزیوتراپی یک خدمت تخصصی و حرفه ای است. بنابراین ارزان نیست. تقریباً مانند هر کالا یا خدمات دیگری ارزان ترین قیمت به ندرت بهترین کیفیت را ارائه می دهد. پس همیشه این را به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست!
  6. بررسی نکردن. یکی دیگر از اشتباهات متداول افراد حین انتخاب فیزیوتراپیست این است که تحقیق نمی کنند که آیا نام فیزیوتراپیست مورد نظر در انجمن فیزیوتراپی ثبت شده است یا آیا دارای مجوز است یا خیر.
  7. عدم روشن کردن انتظارات قبل از شروع درمان. انتظارات برآورده نشده ، ریشه اصلی ناامیدی در هرگونه درمان به شما می رود. بنابراین حتماً قبل از شروع روند درمان ، انتظارات خود را با فیزیوتراپیستی که انتخاب کرده اید ، روشن سازید.

همیشه در انتخاب بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران ، نهایت تلاش تان را کنید. به طور خلاصه ، از دوستان خود کمک بگیرید و نکات ذکر شده در این مطلب را نیز به کار بگیرید تا شانس تان برای دریافت یک درمان فیزیوتراپی عالی توسط یک فیزیوتراپیست با تجربه افزایش یابد.

فیزیوتراپی خیابان شریعتی
فیزیوتراپی در ظفر

چنانچه در مورد موارد بالا سؤالی دارید یا دوست دارید با ما تماس بگیرید ، وقت ملاقات تعیین کنید ، یا مشورت کنید لطفاً به این لینک مراجعه نمایید. خوشحال می شویم که به هر شکلی که ممکن است بتوانیم به شما کمک کنیم. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با انتخاب کلینیک فیزیوتراپی شایگان مهر از خدمات بهترین کلینیک فیزیوتراپی در ایران توسط بهترین فیزیوتراپیست ها برخوردار خواهید شد.

درباره شایگان مهر | مرکز ارتوپدی،فیزیوتراپی و توانبخشی

کاربر عزیز، امیدواریم این اطلاعات توانسته باشد به شما در درمان بیماری تان کمک کرده باشد و هر چه زود تر، مجددا سلامتی خود را به دست آورید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

saddleridgephysio

cornerstonephysio

pogophysio

simplestepsforlivinglife

yorkrehab

درمان بی خوابی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا