لاغری با لیپوست | بهترین جراح لیپوست در تهران

لاغری با لیپوست | بهترین جراح لیپوست در تهران

لیپوست جدیدترین روش لاغری

سلام

” من و شوهرم هر دو عمل جراحی لیپوست و همزمان تزریق چربی انجام دادیم: من برای آب کردن چربی های اضافه ام با ” لیپوست رانو باسن و” لیپوست بازو”، و شوهرم برای حذف چربی کمر و پشت.” 

 

“لیپوست جدیدترین و بهترین روش لیپوساکشن برای حذف بافت های چربیِ مزاحم اطرافِ شکم، پهلوها، ران، بازو، باسن و مچ پا بدون ایجاد عارضه هست. خوبیش به این هست که سلول های بافت چربی به حالت زنده تخلیه می شوند. خود من توانستم از همین چربی برای پرکردن نقاط توخالی صورتم (گونه ها، زیر چشم…) و برای بزرگ تر کردن سینه ام استفاده کنم. همین چربی (پس از خالص سازی) برای پر کردن گودی باسن و از بین بردن خط گردن نیز قابل تزریق است.”

نکته:

” البته برای” لاغری با لیپوست” حتما باید شرایط جسمی و پزشکی خوبی داشت وگرنه، برای مثال فردی با ناراحتی قلبی-عروقی، احتمال بروز عوارض دردناک زیاد است. به عبارتی، افرادی می توانند لیپوست کنند که نسبتا سالم باشند و هدفشان هم کاهش وزن نباشد. خوشبختانه به دلیل دقت در انتخاب مرکز و پزشک جراح عوارض خاصی سراغمان نیامده و در سلامت کامل روزگار می گذرانیم.” 

“دستگاه انتخابی ما ” لیپوست” بود که برای تناسب اندام و زیبایی در ایران حرف اول را می زند و همزمان پوست های شل و آویزان را لیفت و سفت می کند. از نظر هزینه، توانستیم با  “لیپوست قسطیو قیمت مناسب به اندام دلخواه خود برسیم. 

لیپوست جدیدترین روش لاغری

 دستگاه لیپوست مزایایی دارد که سایر دستگاه ها و روش های لیپوساکشن ندارند:

  1. تخلیه چربی به صورت سالم و یکنواخت و قابل تزریق به نواحی دیگر بدن
  2. احساس درد کمتر نسبت به روش های قبلی لیپوساکشن و بدون عوارض
  3. عدم نیاز به دستگاه های جانبی مانند لوله ساکشن و پمپ هوا
  4. حرکت دقیق ترِ لوله ی کانولا، عدم لرزش دست جراح و در نتیجه دقت بیشتر جراح در انتخاب نقاط مناسب حذف چربی

 

هزینه لیپوست شکم و پهلو” در اغلب مراکز بالاست اما مرکزی که ما مراجعه کردیم با بقیه خیلی فرق داشت. اول اینکه هرگز صِرف زیبایی بی خودی و بدون در نظر گرفتن سلامتی متقاضی را جراحی نمی کنند. این مرکز حفظ شاخص توده بدنی متعادل را حتما در نظر می گیرد. برای مثال، اگر دخترخانمی برای هدف زیبایی و افزایش انحنای کمرش از پزشک بخواهد چربی بیش از اندازه از پهلویش برداشته شود، با خواسته وی موافقت نمی شود. علت این کار جلوگیری از عوارض لیپوساکشن و حفظ سلامت بدن آن دخترخانم است.”

 “هزینه جراحی لیپوست” بسیار منصفانه بود. از نظر مشاوره و راهنمایی و بررسی وضعیت پزشکی (آزمایش خون، واکنش به ماده بی حسی، و یک سری تست ها) عالی بود. انواع “مراقبت بعد از لیپوست” نیز گوشزد شد.” 


برخی عوارض پیکرتراشی بدون جراحی در مراکز نامعتبر:


—خشکی و از دست رفتن آب بدن در طی لیپوساکشن به علت برهم خوردن تعادل بین مایعات ضروری که باید در بدن بمانند و چربی و مایعاتی که دفع می شوند. 

 

— از دست رفتن چربی ضروری بدن به علت برداشت بیش از حد چربی یا عدم آشنایی با مناطق پیوستگی بافت چربی 

 

— واکنش یا حساسیت منفی به مواد بی حسی در صورت استفاده از دوز بیش از حد ماده بی حسی (که می تواند وارد خون شده و بدن را مسموم کند یا واکنش هایی مانند کهیر، قرمزی ناگهانی، خارش ایجاد کند)

 

در پایان، “خوشحالم که من و شوهرم “بهترین جراح لیپوست در تهرانرا انتخاب کردیم و از عوارض فوق در امان ماندیم.

 

لاغری با لیپوست-بهترین جراح لیپوست در تهران در مرکز برکه در شمال تهران

پیکرتراشی با لیپوست در مرکز برکه را به شما نیز پیشنهاد می کنم (البته جراحی لیپوست در بیمارستان و با امکانات کامل انجام می شود):

اینستاگرام برکه: berkelyzerr

وبسایت برکه: www.tehranskin.com

 

لینک مرکز پیکرتراشی برکه

فیلم مراقبت بعد از پیکرتراشی لیپوست

درمان بی خوابی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا